Niedziela to kolejna premiera lokalizacji i mapy! Pierwszy raz udamy się na gdańskie Siedlce i z mapą w ręku sprawdzimy co słychać pośród miejskiej zieleni i wąskich uliczek 🙂 Mieszkańcy Siedlec startują bez opłat, zapraszamy wspólnie z Radą Dzielnicy.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami!
Miejsce start/mety
Spotykamy się na świeżym powietrzu, przy skrzyżowaniu ul. Kartuskiej i Starodworskiej.
Współrzędne GPS: 54.349638 N, 18.610326 E
Opis punktów i skala mapy, forma imprezy
- punkty kontrolne w terenie zostaną oznaczone przestrzennymi biało-pomarańczowymi lampionami
- szczegółowe informacje odnośnie długości tras, skali mapy oraz opisy punktów kontrolnych zostaną podane na mapie i będą wywieszone w bazie imprezy
Na czym to wszystko polega? Chcesz wziąć udział, ale nie do końca wiesz czy to dla Ciebie?
Harpuś jest rekreacyjną imprezą na orientację – jest otwarta dla wszystkich, osób w każdym wieku, niezależnie od kondycji i umiejętności. Orienteering, czyli właśnie aktywność z mapą nie bez powodu nazywany jest zielonym sportem.
Każdy uczestnik Harpusia otrzymuje przed startem mapę oraz kartę startową.
Na mapie zaznaczone zostały punkty, a Twoim zadaniem jest ich odnalezienie w terenie. Wybór wariantu, czyli drogi pomiędzy kolejnymi punktami, pozostaje w gestii uczestnika – możesz wybrać dowolną drogę między punktami.
Gdy dotrzesz przy pomocy mapy w zaznaczone miejsce, czekać będzie na Ciebie tzw. lampion (zdjęcie poniżej). Przy lampionie znajdziesz perforator (dziurkacz), którym potwierdzisz swoją obecność na karcie startowej.
Współpraca
Rada Dzielnicy Siedlce
Trasy
Zielona 12PK
Niebieska 17PK
Czerwona 22PK
Czarna 30PK
Zapisy
na miejscu, w biurze imprezy
Mieszkańcy Dzielnicy Siedlce i obywatele Ukrainy startują bez opłat.
Ramowy program
od 10.30 – czynna baza imprezy,
od 10.30 do 12.30 – praca biura imprezy,
10.30 godzina „0” dla wszystkich tras,
10.30 – 13.00 start wszystkich tras (można wystartować w dowolnym momencie, nie trzeba przychodzić na 10:30),
do 14:00 – PK ustawione w terenie,
po powrocie na metę: poczęstunek, losowanie upominków, dyplomy, zdawanie numerów, pieczątki i inne atrakcje,
14:15 – zamknięcie bazy imprezy.
Po powrocie na metę:
- dla wszystkich przygotowujemy napoje i zdrowe przekąski,
- losowanie upominków,
- odbiór dyplomów, naklejek i wpisy do książeczek,
- pamiątkowe zdjęcia w harpusiowej ramce,
- wyniki oficjalne pojawią się na stronie internetowej po imprezie.
Organizator:
Pomorski Klub Orientacji Harpagan
{gallery}harpus_2022{/gallery}