>> Nowy numer kontaktowy do Zarządu Dzielnicy Siedlce - 571 324 210 - zapraszamy do kontaktu! <<

Informacja o zmianach w organizacji ruchu: ul. PANA TADEUSZA w Gdańsku

W imieniu wykonawcy przekazujemy informację.

Dzień dobry, „WPRD GRAVEL” Sp. z o.o. informuje, że zamierza wprowadzić tymczasową organizację ruchu na ul. Pana Tadeusza zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu: „Remont nawierzchni jezdni ul. Pana Tadeusza w Gdańsku”, uzgodnienie nr 323/ZRD/TOR/25 z dnia 16.04.2025r.

Poniżej przedstawiamy informacje odnośnie obowiązujących i utrzymanych zmian:

Lokalizacja: ul. Pana Tadeusza

Termin wprowadzenia zmian w organizacji ruchu: 05.05.2025r. – 30.06.2025r.

Cel wykonania robót: Wymiana nawierzchni bitumicznej na ul. Pana Tadeusza

Inwestor: Gdański Zarząd Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk

Obszar III ŚRÓDMIEŚCIE

 Wykonawca: „WPRD GRAVEL” Sp. z o.o., Kierownik budowy: Mariusz Stachowiak, tel. 602 805 698.

 Zmiany w organizacji ruchu:

Wprowadzenie jednego kierunku ruchu na ul. Pana Tadeusza na odcinku od „pętli” Pana Tadeusza do ul. Pobiedzisko.

 Komunikacja miejska:

Bez zmian

Ruch pieszy:

Bez zmian

wk

 

Dodaj komentarz